افزایش قیمت خرید آپارتمان در چیتگر با رشد تقاضا

مشکلات در پرداخت اجاره بها و مسافرت

در طول این مدت، متوجه شدم که چرا شخصاً می‌خواهم روزی به جای ادامه اجاره، خانه بخرم. یک مسئله صرفاً تدارکات بود – پرداخت کرایه خانه دشوار بود. من چهار یا پنج ماه در سال در آن آپارتمان در مالزی زندگی می کردم و بقیه زمان را در سفر بودم. اغلب مجبور بودم دو تا سه ماه اجاره را از دستگاه خودپرداز بگیرم تا بتوانم پیش خرید آپارتمان در منطقه 22 زودتر از موعد به نماینده صاحبخانه به صورت نقدی پرداخت کنم زیرا این کار از سیم کشی راحت تر بود.

نحوه قیمت گذاری بر روی آپارتمان جهت رهن و اجاره آن

در مالزی، رینگیت یک ارز بسته است. در آن زمان هیچ راهی برای ارسال رینگیت از کشورهای دیگر وجود نداشت. (اکنون این کار از طریق سرویس هایی مانند Transferwise امکان پذیر است.) قبل از اینکه این سرویس ها وجود داشته باشند، کار سخت تر بود و جای نگرانی بیشتری وجود داشت.

این یک درد مطلق بود. گاهی اوقات مجبور می‌شوم 5000 دلار از دستگاه خودپرداز خارج کنم. برای به دست آوردن این مقدار پول، باید برداشت های زیادی انجام دهم. سپس باید با نماینده صاحبخانه ام ملاقات کنم و این پشته بزرگ پول نقد را بیاورم. این موضوع پرداخت اجاره بها را به یک چالش لجستیکی تبدیل کرد.  گاهی اوقات، مشاوره املاک و مستغلات مورد نیاز شما بیشتر در مورد لجستیک است تا سرمایه گذاری واقعی.

ارزیابی وضعیت نابسامان بازار مسکن

در اینجا یک مسئله تدارکاتی دیگر در مورد اجاره وجود دارد: اگر می خواهید در جایی مغازه راه اندازی کنید که وضعیت مهاجرت نداشته باشید، به این معنی که اجازه اقامت ندارید و شهروند نمی شوید، این باعث می شود که چیزهایی را راه اندازی کنید. مانند آب و برق بسیار دشوارتر است.

بدون وضعیت مهاجرت، به احتمال زیاد نمی توانید یک حساب بانکی در آن کشور ایجاد کنید، که پرداخت هزینه های خدمات شهری شما را دشوار می کند. (اگرچه، در برخی موارد، اگر دارای املاک و مستغلات هستید، می توانید یک حساب بانکی دریافت کنید، که دلیل دیگری است که ممکن است بخواهید به خرید بیش از اجاره فکر کنید.)

در مالزی نمی توانید قبض برق خود را به صورت آنلاین پرداخت کنید. می‌توانید از پول نقد استفاده کنید، اما اگر ماه‌ها در یک زمان مسافرت می‌کنید، به سختی می‌توانید آن پول نقد را به آنها برسانید. به طور کلی، هنگامی که در خارج از کشور اجاره می کنید، پرداخت اجاره بها می تواند دردسرساز شود.

نحوه رویکرد سرمایه گذاران در بازار املاک و مستغلات

محیط خود را کنترل کنید

یادم می آید زمانی که واقعاً جوان بودم، برای اولین بار یک آپارتمان اجاره کردم و خیلی هیجان زده بودم که خودم بیرون باشم. من با مهارت های تازه کارم در طراحی داخلی تا جایی که می توانستم زیبا تزئین کردم. بعدها، صاحبخانه واقعاً خوبی داشتم که به من اجازه داد نقاشی کنم و عکس‌ها را قطع کنم. من عاشق تزیین فضایم بودم و به این فکر کردم که در جایی که زندگی می کنم راحت باشم.

ثابت شده است که وقتی محیطی داشته باشید که برای بهره وری شما مساعد باشد، بهره وری بیشتری خواهید داشت. شما در کسب و کار یا زمانی که در حال سرمایه گذاری هستید بهتر عمل خواهید کرد زیرا احساس خوبی دارید. وقتی در فضای خود احساس راحتی می کنید بهتر عمل می کنید.

انتخاب آپارتمان مناسب جهت سرمایه گذاری

این بخشی از این است که چرا من دوست ندارم در Airbnbs بمانم. اکثر آنهایی که من در آنها اقامت کرده ام، دیوارهای سفید و سیم روی زمین دارند – و اینها آپارتمانهای زیباتر هستند. بیشتر Airbnb هایی که من تجربه کرده ام سرد و تاریک هستند. اونجا حس خوبی ندارم دوست دارم بتوانم محیط خود را کنترل کنم. پیش خرید آپارتمان در چیتگر بسته به جایی که در خارج از کشور هستید، صاحبخانه شما اولویت های متفاوتی خواهد داشت. در برخی از کشورها، به ویژه در آسیا، مالکان بسیار محافظه کار هستند.

خرید و فروش مسکن و ارزیابی قیمت روز آپارتمان با توجه به تورم موجود

اگر اهل ایالات متحده هستید، احتمالاً به اجاره مکانی بدون اثاثیه عادت کرده اید، بنابراین مبلمان خود را بیاورید. بسیاری از اجاره ها در آسیا مبله هستند. این می تواند عالی باشد زیرا مجبور نیستید یک دسته کامل مبلمان را بخرید و جابجا کنید، اما اغلب مبلمانی که از قبل در آپارتمان وجود دارد بهترین نیستند. اولین آپارتمانی که در آن زندگی کردم، مبلمان بسیار متوسطی داشت. ممکن است یک مکان ارزان اجاره کرده باشید، اما اکنون با یک کاناپه زشت وحشتناک گیر کرده اید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *