انواع مختلف املاک موجود در منطقه 22 برای پیش خرید آپارتمان

تحول عظیم بازار مسکن با افزایش سرمایه گذاری در املاک

انواع مختلفی از املاک و مستغلات موجود در ترکیه وجود دارد، از آپارتمان ها و ویلاها گرفته تا زمین ها و املاک تجاری و با گزینه های مختلف موجود، دانستن اینکه جستجوی خود را از کجا شروع کنید دشوار است، بنابراین باید با یک مشاور املاک معتبر کار کنید. که کمک کننده خواهد بود خرید آپارتمان در چیتگر آیا در حال حاضر باید در ترکیه ملک بخرم؟

انواع مختلفی از املاک و مستغلات موجود برای پیش خرید آپارتمان

دلایل متعددی وجود دارد که می توانید در حال حاضر به خرید ملک در ترکیه فکر کنید. اقتصاد ترکیه قوی و رو به رشد است، به این معنی که تقاضا برای املاک و مستغلات بالا و قیمت ها بالا است. ترکیه همچنین یک سبک زندگی عالی با آب و هوای زیبا، مناظر خیره کننده و مردم دوستانه ارائه می دهد. بخش املاک و مستغلات در ترکیه یکی از امیدوار کننده ترین و سودآورترین بخش ها در این کشور است.

فروش و پیش فروش آپارتمان مسکونی و تجاری

در سال های اخیر به سرعت در حال رشد بوده است. انتظار می‌رود این روند در سال‌های آینده نیز ادامه داشته باشد و این بخش سرمایه‌گذاری‌های خارجی زیادی را جذب کرده است، پروژه شمشاد پروژه‌های جدید زیادی در نقاط مختلف کشور در حال توسعه است و دولت با ارائه مشوق‌ها و معافیت‌های مالیاتی مختلف از این بخش حمایت می‌کند. آینده بخش املاک و مستغلات در ترکیه بسیار روشن به نظر می رسد و انتظار می رود که با سرعتی سریع به رشد خود ادامه دهد.

تحول عظیم بازار مسکن با افزایش سرمایه گذاری در املاک

ترکیه در سال های اخیر به یکی از محبوب ترین کشورها برای خرید املاک و مستغلات برای خارجی ها تبدیل شده است و فهمیدن دلیل آن کار سختی نیست. با این حال، خرید ملک در ترکیه بدون چالش نیست. در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام انجام حرکت در نظر بگیرید: روند خرید ملک در ترکیه می تواند پیچیده و زمان بر باشد و مهم است که قبل از شروع، درک خوبی از روند آن داشته باشید.

توجه به شرایط آپارتمان و مسکن مورد نطر قبل از پیش خرید و سرمایه گذاری

محدودیت هایی برای خرید ملک در ترکیه وجود دارد زیرا فقط خارجی ها مجاز به خرید ملک در مناطق مشخص شده هستند. برای خرید ملک در ترکیه نیاز به اخذ اقامت از دولت ترکیه دارید و این مجوز یک سال اعتبار دارد و باید هر سال تمدید شود. برای خرید ملک در ترکیه باید یک حساب بانکی در ترکیه باز کنید.

اگر به دنبال کارشناس املاک در ترکیه هستید، ما یک شرکت املاک و مستغلات با خدمات کامل هستیم. در کمک به مشتریان خود در خرید و فروش املاک در ترکیه تخصص داریم و تیمی از مشاوران املاک مجرب داریم که با زبان ترکی آشنا هستند. بازار املاک و مستغلات و می تواند به شما کمک کند ملک مناسبی را پیدا کنید که نیازهای شما را برآورده کند.

فروش و پیش فروش آپارتمان مسکونی و تجاری

حرف آخر

ما همچنین شبکه ای از تماس ها در دولت ترکیه و بخش مالی داریم که به ما امکان می دهد اطلاعات به روز در مورد آخرین تغییرات بازار را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم و علاوه بر دانش خود در مورد بازار املاک و مستغلات ترکیه، خدمات گسترده ای را نیز ارائه می دهیم. طیف وسیعی از خدمات به مشتریان ما، از جمله:

  • مدیریت خواص
  • برنامه ریزی مالی
  • کمک حقوقی
  • برنامه ریزی مالیاتی
  • کمک در اخذ ویزا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *