تمایل سرمایه گذاران به خرید آپارتمان در چیتگر رشد کرده است

فروش و پیش فروش آپارتمان و واحد های مسکونی

با توجه به فرصت‌های سرمایه‌گذاری مقرون‌به‌صرفه، سرمایه‌گذاران جهانی ترجیح می‌دهند مسیر املاک و مستغلات را برای دریافت تابعیت دوگانه در مدت زمان کوتاهی انتخاب کنند. متقاضیان می توانند املاک و مستغلات را بدست آورند و حتی انتخاب کنند که در ملک زندگی نکنند. علاوه بر این، متقاضیان می توانند بدون نیاز به رعایت قوانین و مقررات پیش خرید آپارتمان در منطقه 22 بیش از حد مقامات ترکیه، در یک ملک یا چندین ملک سرمایه گذاری کنند.

رشد تمایل سرمایه گذاران به خرید و پیش خرید واحد های آپارتمانی

 برای تضمین شهروندی ترکیه، متقاضیان باید از املاک سرمایه گذاری در ترکیه اطمینان حاصل کرده و حداقل به مدت سه سال آنها را نگه دارند. پس از دوره سه ساله، فرد می تواند ملک ترکیه را بفروشد. خارجی ها می توانند زمین و ملک را در ترکیه به نام خود خریداری کنند، به شرطی که املاک در شهرها واقع شده باشند، نه در روستاها، یا مناطق روستایی یا مناطق نظامی. گفتنی است در منطقه ای که ملک در آن قرار دارد باید شهرداری وجود داشته باشد و ملک در محدوده آن قرار گیرد.

مزایای سرمایه گذاری در املاک مسکونی ، اداری و تجاری

فرد با خرید ملک در ترکیه مزایای بسیاری را در کنار اخذ تابعیت ترکیه به دست می آورد. بازار املاک و مستغلات یک سرمایه گذاری نسبتاً اقتصادی برای سرمایه گذاران خارجی است امکان اقامت قانونی ترکیه و اخذ تابعیت ترکیه مالیات بر دارایی مقرون به صرفه دسترسی به یک سبک زندگی شگفت انگیز اگر به دنبال سرمایه گذاری در ملک در ترکیه هستید، می توانید سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در قبرس را در نظر بگیرید.

فروش و پیش فروش آپارتمان و واحد های مسکونی

برای اطلاعات بیشتر در مورد شهروندی ترکیه توسط املاک سرمایه گذاری، می توانید مقاله ما را بررسی کنید: راهنمای کامل املاک و مستغلات قبرس نکته مهم: برنامه شهروندی قبرس از طریق سرمایه گذاری در تاریخ 1 نوامبر 2020 به طور رسمی بسته شده است. به همین دلیل، سرمایه گذاران دیگر نمی توانند پاسپورت قبرس را از طریق سرمایه گذاری دریافت کنند.

فرآیند خرید و پیش خرید آپارتمان و خانه

مسیر سرمایه گذاری خود را انتخاب کنید – بر اساس نیازهای خود، گزینه سرمایه گذاری مناسب را که با اولویت های شما مطابقت دارد، تعیین کنید. گواهی واجد شرایط بودن – با توجه به سرمایه گذاری خود، برای تایید با مقامات مسئول ترکیه تماس بگیرید و گواهی واجد شرایط بودن را دریافت کنید. حساب بانکی ترکیه – پس از دریافت گواهی واجد شرایط بودن، پیش خرید آپارتمان در چیتگر باید یک حساب بانکی ترکیه ای باز کنید که پول شما در آن واریز می شود.

اجازه اقامت ترکیه- پس از تایید سرمایه گذاری شما توسط مقام مسئول، می توانید برای اجازه اقامت ترکیه درخواست دهید. سرمایه گذاری خود را انجام دهید – سرمایه گذاری خود را پرداخت کنید و تمام اسناد لازم برای درخواست شهروندی را جمع آوری کنید. درخواست شهروندی ترکیه- پس از تایید سرمایه گذاری خود، می توانید درخواست خود را به اداره سرشماری و شهروندی استان ارائه دهید. به طور کلی حدود چهار ماه طول می کشد تا درخواست رسیدگی شود.

مزایای سرمایه گذاری در املاک مسکونی ، اداری و تجاری

نحوه خرید ملک در ترکیه

ترکیه گزینه های اقامتی ارزان زیادی را برای مهاجران فراهم می کند، بنابراین اگر رویای لذت بردن از سبک زندگی مدیترانه ای را دارید، نیازی به خرج کردن پول زیادی ندارید. برای خریداران بین المللی، ملک در ترکیه بسیار ارزان است. با این وجود، قبل از خرید ملک در ترکیه باید به نکاتی توجه کرد. برای شروع، مراحل زیر را دنبال کنید تا مطمئن شوید که معامله سرمایه گذاری در املاک و مستغلات شما به آسانی و با خیال راحت انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *