پیش خرید آپارتمان در منطقه 22 و سرمایه گذاری در املاک

سرعت پیشرفت پروژه های ساختمانی و برج های چیتگر

اما اگر اموال آنها با شرایط خاص مربوط به تابعیت ترکیه مطابقت داشته باشد، می توانند پرونده خود را به مقامات مربوطه ارائه دهند. با این حال، اخیراً تصمیماتی وجود دارد که آنها را از این امر مستثنی می کند و این حق فلسطینیان است که بدون توجه به نوع سند یا گذرنامه ای که دارند، مستقیماً در داخل ترکیه املاک داشته باشند و بر این اساس خرید آپارتمان در چیتگر آنها حق دارند برای شهروندی درخواست کنند. در ازای خرید ملک، مانند هر سرمایه گذار دیگری.

اقدامات مختلف در راستای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

در مورد شهروندانی که در یک کشور زندگی می کنند و تابعیت آن کشور را ندارند، پس از اخذ اقامت می توانند در ترکیه ملکی داشته باشند و پس از آن حق دارند برای شهروندی ترکیه اقدام کنند، اما این امر در صورتی محقق می شود که شرایط قانون ملیت ترکیه در مورد آنها اعمال می شود. شایان ذکر است که صاحبان ملیت مصری حق خرید هر نوع املاک و مستغلات در ترکیه را دارند و پس از خرید ملکی که دارای ویژگی های شناخته شده باشد.

صدور مجوز ساخت آپارتمان و پیش فروش واحد های مسکونی

حق دارند برای شهروندی ترکیه درخواست دهند، اما زمین های کشاورزی مستثنی هستند. از این املاک که فقط پس از تاسیس شرکت و سپس ثبت زمین به نام شرکت تجاری و نه به نام شخص مصری می توانند خریداری کنند و این به ما اطمینان می دهد که زمین های کشاورزی با اعطای ترکی تناسبی ندارد. در مورد اتباع سوری نیز لازم است که اجازه اقامت در ترکیه را صادر کرده و سپس شرکتی تاسیس کنند.

سرعت پیشرفت پروژه های ساختمانی و برج های چیتگر

سپس می توانند ملکی را خریداری کرده و به نام این شرکت ثبت کنند که این امر شانس آنها را برای اخذ تابعیت استثنایی ترکیه افزایش می دهد. به عنوان کسی که به زندگی در ترکیه فکر می کند؟ به دنبال کار دائمی در این کشور باشید، یا اگر تمایل به درخواست شهروندی ترکیه دارید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که برخی از روش های ساده ای را که ایالت ترکیه برای جمعیت ورودی ارائه می دهد، دنبال کنید.

تفاوت قیمت خرید و فروش آپارتمان های مسکونی و تجاری

شایان ذکر است که این روش ها برای همه کسانی که مایل هستند ساده و آسان است، زیرا می توانید از طریق تابعیت، ازدواج یا سرمایه گذاری به آن ها دست پیدا کنید و این همان چیزی است که در سطور بعدی با آن آشنا خواهیم شد، پس با ما همراه باشید. اکنون این حق برای هر کسی که چندین سال به طور قانونی در ترکیه زندگی می کند (که توسط دولت ترکیه تعیین شده است) تبدیل شده است که از طریق تابعیت درخواست شهروندی کنند.

این روش یکی از محبوب ترین راه های اخذ تابعیت محسوب می شود. همچنین، اگر این فرد متقاضی شهروندی بیش از پنج سال با استفاده از ویزای کار یا ویزای دانشجویی در ترکیه زندگی کرده باشد، پروژه هزاره سوم بنابراین واجد شرایط بیشتری برای تبدیل شدن به یک شهروند تابعیتی است که می تواند برای شهروندی ترکیه اقدام کند.

صدور مجوز ساخت آپارتمان و پیش فروش واحد های مسکونی

خط آخر

راه دیگری هم برای اخذ تابعیت ترکیه وجود دارد که ازدواج با یک شهروند ترکیه است و به این ترتیب می توانید در مدت حداکثر 3 سال تابعیت ترکیه را دریافت کنید و لازم است این ازدواج را به کنسولگری خارجی اطلاع دهید اما پس از آن شما یک ویزای دو ساله دریافت خواهید کرد که قابل تمدید است و از طریق آن می توانید در ترکیه کار و زندگی کنید و پس از 3 سال تابعیت ترکیه را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *