پیش خرید آپارتمان در چیتگر و میانگین متراژ واحدها

 راهنمای اندازه خانه

مانند بسیاری از چیزها در ایالات متحده، خانه های آمریکایی بزرگ هستند. ظاهراً ما نیز فضای خود را بیشتر از والدینمان دوست داریم. بیایید تاریخچه مختصری از اندازه خانه را مرور کنیم:  در سال 1973، اولین سالی که در حال حاضر اطلاعات سرشماری ایالات متحده در دسترس است، میانگین مساحت یک خانه در ایالات متحده 1660 فوت مربع بود. تا سال 2015، میانگین مساحت یک خانه به 2687 فوت مربع افزایش یافت ، اگرچه از آن زمان، شروع به کاهش کرده است.

پیش خرید آپارتمان در چیتگر و میانگین متراژ واحدها

در سال 2019، آخرین سالی که داده‌ها برای آن در دسترس است، میانگین مساحت جهت خرید آپارتمان در چیتگر به 2301 فوت مربع کاهش یافت . افزایش بیش از 1000 متری متوسط ​​متراژ با وجود این واقعیت است که میانگین اندازه خانوار در مدت مشابه از 3.5 به 2.53 نفر کاهش یافته است.

چرا خانه های ایالات متحده اینقدر بزرگ هستند؟

نیروهای متعددی وجود دارند که تقاضا برای خانه های بزرگتر را شکل می دهند. بیایید نگاهی به برخی بیاندازیم.

ساخت خانه‌های بزرگ‌تر چندان گران‌تر نیست

از دیدگاه سازنده، مواد مورد نیاز برای ایجاد متراژ مربع اضافی درصد کمی از هزینه های کلی ساخت یک خانه جدید است . افزایش متراژ مربع روشی آسان و نسبتا ارزان برای افزایش درک خریدار از ارزش است.

قوانین منطقه بندی

بسیاری از جوامع قوانین منطقه‌بندی را تصویب کرده‌اند که مشخص می‌کند خانه‌های جدید باید حداقل متراژ مربع داشته باشند یا در یک متراژ مشخص قرار بگیرند. این قوانین با هدف حفظ شخصیت یک شهر یا محله و محدود کردن تعداد خانه‌های ساخته شده و همچنین افرادی که توانایی خرید آن‌ها را دارند، تنظیم شده‌اند.

تقاضای مصرف کننده

ما کمد دیواری، اتاق‌های خشک‌شویی، حمام اختصاصی و همه امکانات دیگر را دوست داریم، و تا زمانی که دوست داشته باشیم، خانه‌های بزرگ‌تر ساخته می‌شوند. با این حال، به نظر می‌رسد که نسل هزاره‌ها و ژنرال Z’ers به ​​خاطر اندازه، علاقه کمتری به اندازه دارند و بیشتر به مقرون به صرفه بودن و پایداری اهمیت می‌دهند، که باعث کاهش میانگین متراژ مربع نسبت به بالاترین حد در سال 2015 شده است.

ارزش فروش مجدد

در طول این خط، آمریکایی‌ها خانه‌ها را خانه نمی‌دانستند و به آنها به عنوان فرصت‌های سرمایه‌گذاری فکر می‌کردند . تصور بر این بود که هر چه خانه بزرگتر باشد، پتانسیل فروش مجدد آن بیشتر است. این امر باعث افزایش بزرگی در اندازه خانه هایی شد که ما شروع به خرید کردیم.

سرمایه گذاری در املاک و خرید برج های دریاچه چیتگر

چقدر برای خانه می توانم بپردازم؟

این بستگی به شرایط فعلی زندگی شما دارد. اما پیش خرید آپارتمان در چیتگر به راحتی می توان درگیر این فکر شد که مبلغی که از قبل برای آن تایید شده است، مبلغی است که می توانید بپردازید، بدون اینکه در نظر بگیرید که آیا می خواهید این مقدار از درآمد ماهانه خود را به پرداخت ماهانه وام مسکن اختصاص دهید یا خیر.

برای شناسایی مقدار خانه ای که فکر می کنید به راحتی می توانید هزینه کنید، این را در نظر بگیرید که آیا دوست دارید بیرون غذا بخورید، چند وقت یکبار دوست دارید سفر کنید و به کجا بروید، و هر گونه انتخاب سبک زندگی دیگری که ممکن است بر درآمد شخصی شما و توانایی شما در پرداخت هزینه تأثیر بگذارد. خانه. اگر در این خودارزیابی مراقب نباشید، ممکن است در نهایت احساس کنید که خانه فقیر است.

خانه های بزرگتر هزینه بیشتری برای نگهداری دارند

هر چه خانه بزرگتر باشد، هزینه نگهداری آن بیشتر است. طبق گفته HomeAdvisor، هزینه متوسط ​​تعمیرات خانه بسته به موقعیت مکانی شما و سایر عوامل می تواند از 3944 تا 19984 دلار متغیر باشد.

البته خانه‌های استارت‌آمیز قدیمی‌تر هستند و بنابراین می‌توانند هزینه بیشتری برای نگهداری داشته باشند، بنابراین باید به گزارش بازرسی خانه دقت کنید و از فروشنده در مورد سابقه تعمیر و نگهداری آن‌ها سوال کنید. اما اگر خانه بازسازی شده و به خوبی نگهداری شده باشد، خانه های کوچکتر باید هزینه کمتری برای نگهداری داشته باشند.

آنها زمان بیشتری را برای تمیز کردن و نگهداری صرف می کنند

جدا از هزینه، خانه های بزرگتر زمان بیشتری را برای تمیز کردن و نگهداری نیاز دارند. یک صاحب خانه در سال 1973 فقط 1660 فوت کف برای جاروبرقی داشت، اما شخصی در سال 2019 60 درصد زمان بیشتری را صرف جاروبرقی خانه 60 درصدی بزرگتر خود کرد.

آنها تمایل دارند دورتر از مراکز شهری ساخته شوند

خانه‌های بزرگ‌تر جهت خرید برج های دریاچه چیتگر معمولاً از مراکز شهری دورتر هستند، که می‌تواند هزینه‌های حمل‌ونقل و زمان رفت‌وآمد را افزایش دهد. در طول همه‌گیری، بسیاری از افراد از راه دور کار می‌کنند، اما باید دید که آیا این روند به طور نامحدود ادامه خواهد داشت یا خیر.

بررسی پروژه های ساختمانی و خرید آپارتمان در چیتگر منطقه 22

برخی از مردم از رفت و آمد بدشان نمی آید و از زمانی که می توانند در قطار یا اتوبوس صرف مطالعه کنند لذت می برند. افراد دیگر از رفت و آمد متنفرند و آن را یک ناراحتی بزرگ می دانند که از زمانی که با عزیزانشان می گذرانند کم می کند. از خود بپرسید که آیا متراژ اضافی آن زمان و هزینه را برای شما ارزشمند می کند یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *