پیش خرید آپارتمان در منطقه 22 و حداکثر زمان تحویل واحد

سرمایه گذاری املاک و مستغلات

قیمت مسکن سیاتل در سال‌های 2022 و 2023 افزایش می‌یابد، البته با سرعت کمتر . بیایید به روند قیمت ثبت شده توسط Zillow در چند سال گذشته نگاه کنیم. در 6 تا 7 سال گذشته، کاهش شدید موجودی به افزایش نجومی قیمت خانه در سیاتل منجر شد، زیرا خریداران بر سر تعداد رو به کاهش املاک در بازار رقابت کردند. پیش خرید آپارتمان در چیتگر سیاتل سابقه یکی از بهترین سرمایه گذاری های بلند مدت املاک در ایالات متحده را دارد

پیش بینی بازار مسکن و با توجه میزان ساخت و ساز و تعداد تقاضای آپارتمان

از سال 2012، ارزش خانه در شهر سیاتل تقریباً 154٪ افزایش یافته است – شاخص ارزش خانه Zillow. همانطور که در نمودار زیر می بینید، ارزش مسکن به طور مداوم افزایش یافت، از اواخر سال 2012 شروع شد و تا سال 2018 ادامه یافت. پس از آن، شروع یک رکود پایدار در قیمت ها بود که بیش از یک سال به طول انجامید. در سال 2018، قیمت ها با کاهش شدید روبرو شد. از جولای 2018 به بعد، ارزش مسکن شروع به کاهش کرد و تا نوامبر 2019 ادامه یافت.

ارزش گذاری بر روی خانه و آپارتمان توسط مشاوران و کارشناسان مسکن

ارزش فعلی خانه های معمولی در سیاتل 927525 دلار است (داده ها تا 31 اکتبر 2022). ZHVI کل سهام مسکن را نشان می‌دهد و نه فقط خانه‌هایی را که در یک ماه فهرست شده یا به فروش می‌رسانند. این نشان می دهد که 50 درصد از کل سهام مسکن در منطقه بیش از 927525 دلار ارزش دارد و 50 درصد ارزش کمتری دارد (تعدیل از نوسانات فصلی). ارزش خانه در سیاتل از اکتبر گذشته 7.1 درصد افزایش یافته است.

ارزش گذاری بر روی خانه و آپارتمان توسط مشاوران و کارشناسان مسکن

رشد مشابهی توسط NeighborhoodScout.com ثبت شده است. داده‌های آن‌ها همچنین نشان می‌دهد که املاک سیاتل طی ده سال گذشته 137.11 درصد افزایش یافته است، که میانگین نرخ قدردانی سالانه خانه 9.02 درصد است و سیاتل را در بین 10 درصد برتر ملی برای قدردانی از املاک قرار می‌دهد. در حال حاضر، قیمت سیاتل در سراسر صفحه افزایش یافته است. کاندوها هنوز پایین‌تر از اوج قیمت خود هستند، اما این بالاترین قیمت آپارتمان از اوج سال 2018 است.

تاخیر در تحویل واحد های مسکونی و آپارتمانی

در طول دوازده ماه اخیر (سه ماهه دوم 2021 – سه ماهه دوم 2022) که توسط NeighborhoodScout پیگیری شده است، نرخ قدردانی سیاتل 12.16٪ بوده است. از سه ماهه اول 2022 تا سه ماهه دوم 2022، نرخ افزایش سه ماهه 4.35 درصد بوده است که سالانه به نرخ 18.58 درصد می رسد. با این حال، خرید مسکن با نرخ های تند وام مسکن و قیمت های فوق العاده بالا برای خریداران سخت تر می شود.

 بنابراین، قیمت‌های بالا و نرخ‌های وام مسکن، خریداران زیادی را از بازار خارج می‌کند که باعث کاهش تقاضا می‌شود. بنابراین پیش بینی می شود قیمت مسکن در این منطقه طی دوازده ماه آینده تک رقمی شود. خرید آپارتمان در چیتگر این بدان معنی است که شرایطی وجود دارد که در آن تقاضا از عرضه بیشتر است و به فروشندگان برتری جزئی نسبت به خریداران در مذاکرات قیمت می دهد.

تاخیر در تحویل واحد های مسکونی پیش خرید شده توسط مردم در منطقه 22

توافق بر سر قیمت بین خریدار و مالک آپارتمان

در اینجا پیش بینی مسکن برای سیاتل، کینگ کانتی و سیاتل MSA است. ارزش خانه در سال گذشته فوق العاده قوی بوده است. ارزش خانه های متروی سیاتل-تاکوما-بلیو طی سال گذشته با 10 درصد افزایش به 756606 دلار رسیده است. پیش‌بینی بازار مسکن متروی سیاتل که به اکتبر 2033 ختم می‌شود، مثبت است. زیلو پیش بینی می کند که  ارزش خانه های متروی سیاتل ممکن است تا اکتبر 2023 0.5 درصد رشد کند. قیمت مسکن متروی سیاتل در سه ماهه سوم سال 2023 بیشتر از سه ماهه سوم سال 2022 خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *