شرایط انتخاب واحد در هنگام خرید آپارتمان در چیتگر چگونه است؟

مشارکت بخش خصوصی و دولتی برای ساخت آپارتمان های اداری و تجاری

در جایی سرمایه گذاری کنید که تقاضای مناسبی از سوی مستاجران محلی و خارجی های مقیم داشته باشد. به این ترتیب، از بالا و پایین های بخش گردشگری ضربه نخواهید خورد. خانه تعطیلات تایلند پاتایا یکی از برترین نقاط سرمایه گذاری خارجی در تایلند است. متأسفانه برای هر کسی که در دهه گذشته از اینجا خرید کرده است پیش خرید آپارتمان در منطقه 22 ، پیارزش ها در حالی که در مرکز بانکوک افزایش یافته اند راکد مانده است.

انتخاب منطقه مناسب برای خرید و پیش خرید واحد های مسکونی

 قبل از اینکه خانه تعطیلات خود را با یک ملک سرمایه گذاری مخلوط کنید، همچنین ارزش آن را دارد که به ترجیحات شخصی خود فکر کنید. برای مثال، اگر فردی خانواده بزرگی داشته باشد، ممکن است خانه بزرگتری بخواهد. اما این امکان وجود دارد که واحدهای کاندوی کوچکتر بازده و قابلیت اجاره بالاتری داشته باشند. با اختلاط نکردن سرمایه گذاری ها و خانه های تعطیلات، زمان آسان تری برای رسیدن به اهداف سرمایه گذاری و شخصی خود خواهید داشت.

چگونگی برقراری ارتباط مشاوران املاک با مشتریان مسکن

ایده آل است که خانه ای برای تعطیلات داشته باشید که متناسب با نیازهای سبک زندگی شما باشد و روی روشی سرمایه گذاری کنید که در آن بازدهی بهینه به دست آورید. علاوه بر این، شما می توانید به گروه بزرگتری رسیدگی کنید و محدودیتی برای اجاره ملک شما نداشته باشید. اگر این چیزی نیست که در خانه تعطیلات عالی خود می‌خواهید، بهتر است دارایی‌های سرمایه‌گذاری خاص برای کسب سود داشته باشید.

از این گذشته، چه کسی می خواهد کارهایی را که می تواند با خانه تعطیلات خود انجام دهد بر اساس آنچه که اجاره کنندگان ممکن است بخواهند محدود کند؟ چگونه املاک سرمایه گذاری خود را مدیریت کنید برج آسمان چیتگر از آنجایی که این خانه برای تعطیلات است، احتمالاً بیشتر اوقات آنجا نخواهید بود. در حالی که به نظر می رسد اجاره آن یک جایگزین عالی برای نشستن و جمع آوری گرد و غبار است، ابتدا باید مزایا و معایب آن را در نظر بگیرید.

مشارکت بخش خصوصی و دولتی برای ساخت آپارتمان های اداری و تجاری

توافق خریدار و فروشنده با یکدیگر بر سر معامله در بازار املاک و مستغلات

اگر خانه تعطیلات خود را در حالی که نیستید اجاره می دهید، باید ملک را مدیریت کنید و با مستاجران معامله کنید. اگر در نزدیکی زندگی می کنید، این می تواند به خوبی کار کند، اما به احتمال زیاد، خانه تعطیلات شما جایی است که دوست دارید به آن سفر کنید. بسته به اینکه خانه تعطیلات شما کجاست، می توانید سعی کنید ملکی را در آن سوی دنیا مدیریت کنید. این می تواند دشوار و غیر عملی باشد، به خصوص اگر معمولاً اغلب به آنجا سفر نمی کنید.

اگر اینطور باشد، پرداخت پول به یکی از افراد محلی در آنجا برای تمیز کردن یا نگهداری خانه تعطیلات پس از اجاره آن توسط مستاجران، یا کمک به مدیریت آن از راه دور به شما کمک خواهد کرد. همچنین دشوار است که بدانیم آن شغل به چه کسی اعتماد کنیم. همچنین باید چالش‌های مربوط به غربالگری و اخراج مستاجران و رسیدگی به شکایات آنها را از راه دور در نظر بگیرید.

خط آخر

اگر لوازم و اثاثیه باید تعویض شوند یا اگر مستاجران مشکلی ایجاد می کنند، به شخصی که قابل اعتماد باشد نیاز دارید تا آن را مدیریت کند. چه یک دوست یا یک مدیر دارایی. در غیر این صورت، برای حل و فصل هر مشکلی باید خودتان سفر کنید. اگر نزدیک سرمایه گذاری خود زندگی نمی کنید، مطمئن شوید که منطقه را به خوبی می شناسید و هزینه های خود را برای هر یک از این مشکلات که ممکن است ایجاد شود محاسبه کنید.

چگونگی برقراری ارتباط مشاوران املاک با مشتریان مسکن

بهتر است یک دارایی را بخرید که برای یک هدف خاص طراحی شده است، خواه دستیابی به بازده اجاره بالا باشد یا به عنوان یک خانه زمستانی خدمت کند، و به آن هدف واحد تا حداکثر میزان ممکن دست یابید. نکته مهم در اینجا این است که در خرید املاک و مستغلات خود تخصص داشته باشید، چند کار را انجام ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *