تلاش برای خرید آپارتمان در چیتگر و جلوگیری از متضرر شدن

سیاست مدیران املاک در بستن قرارداد

برایان دیویس، سرمایه‌گذار املاک و مستغلات و بنیانگذار Spark Rental ، می‌گوید: فراتر از هزینه‌های نیروی کار و مواد، بازسازی خانه با دردسرها و خطرات دیگری همراه است  . “شما باید از آب های خائنانه مجوزها عبور کنید، که نه تنها شامل ثبت هزینه ها و برخورد با دفتر مجوز، بلکه همچنین درگیری با بازرسان و پیش خرید آپارتمان در منطقه 22 است.”

تلاش خریداران برای جلوگیری از ضرر در معاملات خرید و فروش آپارتمان

رایان فیتزجرالد، مالک  UpHomes  نیز گفت که بازسازی یک فیکسر رویه نیاز به تلاش زیادی دارد. او هشدار داد: «نوسازی زمان‌بر و استرس‌زا است، بنابراین مطمئن شوید که اگر تصمیم دارید رویه فیکسر تهیه کنید، آماده چالش هستید. “اگر نمی خواهید با ساخت و ساز، مدیریت پیمانکاران و زندگی در خانه ای که به پایان نرسیده است سر و کار داشته باشید، ممکن است یک فیکسر رویه بهترین انتخاب برای شما نباشد.”

اولین بار خرید آپارتمان در طول تورم: آیا ارزشش را دارد؟

در حالی که خانه ای که آماده نقل مکان است احتمالاً بسیار بیشتر از رویه ثابت کننده هزینه دارد، برخی از مزایای قطعی وجود دارد که ارزش در نظر گرفتن دارد. لوبکه گفت: «هنگامی که یک خانه کلید در دست می‌خرید، قیمتی که می‌بینید همان قیمتی است که می‌پردازید. “هیچ هزینه اضافی برای چیزهایی مانند منظره یا ارتقاء خانه خاص وجود ندارد. این می تواند یک مزیت بزرگ در هنگام بودجه بندی برای خانه جدید شما باشد. شما دقیقا می‌دانید که چقدر پول باید سر میز بیاورید، و هیچ غافلگیری ناخوشایندی در این راه وجود ندارد.»

معایب سرمایه گذاری در املاک و پیش خرید آپارتمان در منطقه 22

اگر به دنبال نقل مکان و لذت بردن از خانه جدید خود در اسرع وقت هستید، خانه کلید در دست یک انتخاب عالی است. رایان فیتزجرالد، مالک UpHomes ، گفت: «خانه‌های کلید در دست به تلاش بسیار کمتری نیاز دارند، زیرا می‌توانید بلافاصله وارد خانه شوید و بعد از باز کردن بسته‌بندی از خانه لذت ببرید .

معایب خرید خانه کلید در دست

با این حال، خرید خانه کلید در دست با چند ایراد نیز همراه است. این به شما بستگی دارد که تصمیم بگیرید آیا ارزش آن را دارند یا خیر. در حالی که شما می توانید نرخ مالیات بر دارایی پایین تری را با خرید یک دستگاه ثابت کننده ارزان تر دریافت کنید، این احتمالاً در مورد خانه های کلید در دست صدق نمی کند. گرین گفت: «اگر خانه کلید در دستی را انتخاب کنید، احتمالاً شهرداری تا زمان نقل مکان به ارزش ارزیابی شده جدید رسیده است. “معمولاً این فروش دارایی است که باعث ارزیابی مجدد ملک در سیستم می شود.”

Jeff Shipwash، مدیر عامل Shipwash Properties LLC گفت: «خرید کلید در دست مطمئناً راهی است که می‌توانید انجام دهید اگر تمایلی به تعمیر خانه ندارید و می‌خواهید آن را آماده نقل مکان کنید  . “متاسفانه، در بازار امروز، املاک کلید در دست قیمت بالایی دارند. این بدان معنی است که شما به احتمال زیاد رقابت قوی خواهید داشت و دلار بالایی برای پیش خرید آپارتمان در چیتگر آن پرداخت خواهید کرد. این منجر به خرید با اندک یا بدون ارزش سهام می شود.

خرید آپارتمان در طول تورم: آیا ارزشش را دارد؟

فرصت های محدود برای خلاقیت یا سفارشی سازی

لوبکه گفت: خانه ممکن است دقیقاً آن چیزی نباشد که شما می خواهید. «از آنجایی که خانه قبلاً ساخته شده است، ممکن است از نظر سفارشی‌سازی یا تغییراتی که می‌توانید انجام دهید محدود باشید. خانه ممکن است مجهز به اکثر، اگر نه همه، ویژگی ها و امکانات رفاهی مورد نظر شما باشد، اما همیشه این احتمال وجود دارد که چیزی مطابق میل شما نباشد. اگر ایده های خاصی در مورد نحوه ظاهر و عملکرد خانه جدید خود داشته باشید، می تواند ناامید کننده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *