خرید آپارتمان در چیتگر با حداقل سرمایه

جستجوی مسکن

وقتی نوبت به جستجوی مسکن و تأمین مالی آنها می رسد، شایسته است که با آنها منصفانه رفتار شود. در حالی که امروزه بسیاری از ما این اصل را بدیهی می دانیم، اما همیشه آنقدر پذیرفته نشده است. در طول سال‌ها، تعدادی از قوانین با هدف تضمین و حمایت از حق برخورداری از فرصت‌های برابر مسکن، خرید آپارتمان در چیتگر وجود داشته است.

مسکن فرصت برابر: آنچه باید بدانید

در این مقاله، پیش از پرداختن به برخی از قوانین مربوطه در این زمینه، به معنای مسکن فرصت‌های برابر و مسئولیت‌هایی که برای همه طرفین معامله ملکی ایجاد می‌کند، خواهیم پرداخت. سپس به این خواهیم پرداخت که اگر مشکوک به تبعیض هستید چه کاری باید انجام دهید. در نهایت، نشان خواهیم داد که چگونه می‌توانید سازمان‌هایی را شناسایی کنید که از فرصت‌های برابر مسکن حمایت می‌کنند.

مسکن با فرصت برابر به چه معناست؟

مسکن با فرصت برابر (گاهی اوقات به عنوان “فرصت مسکن برابر” نیز نامیده می شود) به این معنی است که همه از حق برابری برای قضاوت عادلانه در تصمیمات مالی مربوط به مسکن برخوردارند. بر اساس این قوانین، شما همچنین حق دارید اقامتگاه را در هر کجا که می خواهید اجاره کنید، مشروط بر اینکه بتوانید آن را بپردازید.

قوانین مسکن با فرصت برابر از چه کسانی حمایت می کند؟

به عنوان بخشی از قوانین مختلف با هدف ایجاد فرصت برابر مسکن، خریداران خانه نمی توانند بر اساس هر یک از ویژگی های محافظت شده زیر مورد تبعیض قرار گیرند:

  • مسابقه
  • عقیده
  • رنگ
  • منشاء ملی
  • جهت گیری جنسی
  • وضعیت نظامی
  • سن
  • جنسیت
  • وضعیت تأهل
  • ناتوانی
  • دین
  • وضعیت خانوادگی

این که آیا بخشی از درآمد آنها از برنامه های کمک های دولتی مانند تأمین اجتماعی یا درآمد تأمین اضافی تأمین می شود. اینکه آیا متقاضی وام مسکن یا کمک اجاره از حقوق خود بر اساس قانون حمایت از اعتبار مصرف کننده در سال 1968 یا قوانین ایالتی مشابه استفاده کرده است. متأسفانه علیرغم ممنوعیت استفاده از این عوامل در تصمیم گیری های مسکن و وام، گهگاه احزاب عمدا یا ناخودآگاه با این قوانین و مقررات مخالفت می کنند.

سرمایه گذاری در بازار مسکن با خرید برج های دریاچه چیتگر

چه کسی قوانین فرصت های برابر مسکن را اجرا می کند؟

وزارت مسکن و شهرسازی ( HUD ) مسائل مربوط به تبعیض در مسکن را تنظیم می کند. پیش خرید آپارتمان در منطقه 22 این بخش دارای دفتر مسکن عادلانه و فرصت های برابر (FHEO) است. همچنین آژانس‌های ایالتی و محلی وجود دارد که مصرف‌کنندگان می‌توانند شکایت خود را ثبت کنند و به دنبال کمک باشند.

اخیرا، HUD و اداره امور مالی مسکن فدرال (FHFA) یادداشت تفاهمی امضا کردند که در آن متعهد شدند برای اجرای قانون مسکن منصفانه تلاش کنند و تعهد خود را برای مبارزه با تبعیض در فرآیند خرید خانه مجدداً اعلام کنند. HUD مسئول اصلی اجرای قوانین مسکن منصفانه است. بر اداره مسکن فدرال نظارت می کند و فانی می و فردی مک، شرکت های تحت حمایت دولت و مسئول تضمین نقدینگی بازار مسکن را تنظیم می کند.

چگونه می توان شرکت های املاکی را که از مسکن برابر حمایت می کنند شناسایی کرد

اگر به دنبال وام دهندگانی هستید که از فرصت های مسکن برابر حمایت کنند، چند راه برای شناسایی آنها وجود دارد. بیایید آن ها را مرور کنیم.

شروع پذیره نویسی پیش خرید آپارتمان در چیتگر به وسیله کارگزاری های معتبر

به دنبال لوگو باشید

HUD  لوگویی ارائه می دهد که وام دهندگان گواهی شده می توانند از آن استفاده کنند تا نشان دهند که متعهد به فرصت های مسکن برابر هستند. همانطور که در اینجا نشان داده شده است به دنبال نماد خانه با “=” در وسط بگردید:

رادیو و تلویزیون

اگر به آگهی‌های رادیویی گوش می‌دهید، خرید برج های دریاچه چیتگر معمولاً در پایان آگهی چیزی شبیه «وام‌دهنده مسکن برابر» می‌گویند. در یک آگهی تلویزیونی، ممکن است اطلاعات را در یک لوگو یا در متن سلب مسئولیت در انتهای آگهی بیابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *