با پیش خرید آپارتمان در چیتگر برنامه ریزی مالی داشته باشید

فرصت های سرمایه گذاری در احیای محله ها

با فرهنگ های متنوع، غذاهای عجیب و غریب و زیبایی های طبیعی خیره کننده است. در سال‌های اخیر، این مکان برای مهاجران جوان و سرمایه ‌گذارانی که به دنبال خرید ملک هستند نیز تبدیل شده است. چه به دنبال فرار از مسابقه باشید و چه به دنبال غرق شدن در آفتاب باشید، چیزی برای همه دارد.شرایط دنیای واقعی محلی عملکرد اقتصاد یک کشور را هدایت می کند، بنابراین آمارهای ملی برای پیش بینی روندها در عملکرد دنیای واقعی اقتصاد واقعی و محلی مفید است.

فرصت های سرمایه گذاری در احیای محله ها

سرمایه گذاری املاک هنوز به طور گسترده ای یک انتخاب و مکان عالی در نظر گرفته می شود پیش خرید آپارتمان در منطقه 22 زیرا کشوری امن با اقتصاد پایدار، زیرساخت های قوی و مدارس عالی است.  همچنین بلایای طبیعی ندارد و به همین دلیل یکی از مطلوب ترین مکان ها در برای زندگی است.اگر ده سال پیش یک آپارتمان لوکس در یکی از محله های خریداری کرده اید، احتمالاً ارزش سرمایه گذاری شما حداقل 20 تا 30 درصد افزایش یافته است.

نماینده املاک و مستغلات درجه 1

در حالی که قیمت مسکن به دلیل عرضه محدود زمین، بالاترین قیمت در جهان است، با این حال، هنوز  در دسترس هستند.راه اندازی های جدید توسعه املاک آتی در شامل ، یک توسعه مسکونی جدید است که در منطقه معتبر و رژه دریایی واقع شده است. برای سرمایه ‌گذارانی که به دنبال توسعه‌ای نزدیک ‌تر به طبیعت هستند یک فروش ملک آینده است که واقع شده است.

نماینده املاک و مستغلات درجه 1

یکی از مقاصد گردشگری است. بسیاری از راهنمایان سفر از آن به عنوان یکی از بهترین تجربه های سفر در جهان نام برده اند.به طور متوسط ​​سالانه بازدید کننده به م آیند. بنابراین، با قیمت های بی سابقه آپارتمان و حجم معاملات در مرکز همزمان شده است.  به یکی از محبوب ترین مقاصد برای سرمایه گذاران املاک کشور تبدیل شد. بازار املاک به و هجوم تازه سرمایه گذاران خارجی، احتمالا بهترین گزینه شما است.

مالیات بر عایدی سرمایه

هنگام خرید یک ملک از کشور، فقط یک ملک یا یک واحد نمی‌خرید.کیان مهر پارس شما محلی یا ارز کشور نیز سهام دارید.در حالی که اغلب تحت قرار دارد، مسلماً مقرون به صرفه ترین بازار املاک و مستغلات را در دارد.مجاز به خرید زمین در هستند، که این کشور را به تنها تبدیل می کند که غیر محلی ها می توانند به صورت قانونی زمین را به نام خود خریداری کنند.اگر دارای املاک و مستغلات هستید، ممکن است واجد شرایط مجوز اقامت دائم تحت برنامه خانه دوم من باشید.

مالیات بر عایدی سرمایه

ممکن است فکر کنید که املاک در نسبت به شهرهای دیگر لیست شده در اینجا گران تر است.اگر می خواهید در یک درجه یک در قلب زندگی کنید، می توانید آن را با حدود در هر فوت مربع تهیه کنید. این ارزانتر از و هزینه زندگی در است. این عوامل را به یکی از بهترین مقاصد برای املاک و مستغلات تبدیل کرده است. گزینه های مختلفی را با قیمت مناسب ارائه می دهد. فقدان محدودیت های آن را به گزینه ای جذاب برای مهاجرانی که به دنبال خرید ملک هستند تبدیل می کند.

خط آخر

در میان کشورهای ، یکی از سریع‌ترین رشد جمعیت را دارد. با شهرنشینی سریع و نرخ انتظار می رود جمعیت این کشور از خرید بزرگ را به پایان رسانده است که هر یک از آنها به ظرفیت کامل و هزاران بازدید روزانه رسیده است.بزرگترین مرکز خرید در حومه واقع شده است  شاهدی بر پتانسیل رشد آن است.همانطور که صنعت گردشگری کامبوج به رشد خود ادامه می دهد، فرودگاه آن نیز به رشد خود ادامه می دهد.

علیرغم فرصت‌های آشکار برای قدردانی و بازده، املاک و مستغلات اصلی در همچنان در بیشتر موارد کمتر از در هر فوت مربع قیمت دارند.قیمت ملک در پایتخت‌های مجاور ، جایی که نمی‌توانند زمین آزاد بخرند، در مقایسه با شهر بسیار بالاتر از در هر متر مربع است.در حال حاضر با بیش از نفر در منطقه شهری آن به یکی از بزرگترین شهرهای روی زمین تبدیل شده است.به رشد خود ادامه خواهد داد. پیش بینی می شود تا سال ، نفر جمعیت داشته باشد که آن را بالاتر می برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *