سرمایه گذاری در بهترین لوکیشن، پیش خرید آپارتمان در چیتگر

چه زمانی بازار مسکن سقوط می کند

یک خانه به احتمال زیاد دارای پنجره های قدیمی خواهد بود. پنجره های ناکارآمد برابر است با قبض های برق بیشتر و عایق کاری ضعیف خانه. نصب پنجره ها، درها و نورگیرهای دارای گواهینامه  می تواند هزینه انرژی شما را به طور متوسط ​​تا 12 درصد کاهش دهد. نکته منفی این است که وقتی نوبت به ویندوز می رسد، آنچه را که برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید. تعویض پنجره برای کل خانه ممکن است به بالا هزینه داشته باشد.

چه زمانی بازار مسکن سقوط می کند

این یک سرمایه گذاری خوب در دراز مدت است. گزینه دیگر این است که شکاف های اطراف پنجره های خود را ببندید و عایق خانه خود را تقویت کنید که حدود قیمت دارد.پیش خرید آپارتمان در منطقه 22 خانه های قدیمی دارای سیستم های لوله کشی قدیمی هستند و مواد مورد استفاده در لوله های تامین و تخلیه اهمیت دارد. لوله های ، برنجی و مسی حدود 50 سال عمر می کنند، در حالی که لوله های فولادی ممکن است بعد از 20 سال نیاز به تعویض داشته باشند.

ملک مناسب در آن مکان

یک سیستم قدیمی می تواند منجر به سیل و در نهایت آلودگی شود. قبل از اینکه متعهد به خرید خانه شوید، مطمئن شوید که سن لوله ها چقدر است و از چه ساخته شده اند.مانند همه انواع بیمه، هزینه بیمه صاحب خانه بر اساس ریسک است. نقل قول شما بر این اساس خواهد بود که خانه بیشتر مستعد مشکلات است. شما هنوز هم می توانید معامله کنید، اما بدانید که قیمت ها بر اساس سن خانه شما گران خواهد بود.

ملک مناسب در آن مکان

خرید یک خانه جدید می تواند سرگرم کننده و هیجان انگیز باشد. خرید بیمه نامه صاحب خانه، نه چندان زیاد. در حالی که بیمه صاحب خانه طبق قانون مانند بیمه خودرو الزامی نیست، وام دهنده شما بر حفظ سطح مشخصی از پوشش تا زمانی که وام مسکن شما پرداخت شود اصرار دارد.حتی اگر مالک خانه خود هستید، باز هم باید پوشش خود را حفظ کنید. این شما را در برابر هر گونه آسیبی که ممکن است. به خانه شما وارد شود .

اثرات منفی روند اخیر املاک

همچنین در برابر هر گونه آسیب یا خسارت مالی که بسیاری از افراد در ارتباط با ملک متحمل می شوند محافظت می کند.در حالی که این هزینه‌های بیمه ماهانه ممکن است یک هزینه ضروری باشد، اما هزینه‌ای ناچیز نیست، بنابراین قبل از امضای خط نقطه‌چین کمیکار کنید. هنگام خرید در مورد بیمه خانه خود به کمک نیاز دارید؟ از نماینده شبکه خود کمک متخصص بگیرید.

اثرات منفی روند اخیر املاک

قبل از شروع خرید برای هر چیزی، همیشه ایده خوبی است که ببینید سایر مصرف کنندگان چه نوع تجربه ای با شرکت مورد نظر داشته اند.شرکت تحقیقات بازار آن را در اینجا برای شما تجزیه و تحلیل می کند  و تعدادی از شرکت های برتر را در دسته بندی هایی مانند پیشنهادات سیاست، تعامل با مشتری، قیمت و رضایت کلی رتبه بندی می کند. با این حال، اگر به یک شرکت خاص تمایل دارید، باید شکایاتی را که علیه آن شرکت در  وب‌ سایت انجمن ملی کمیسیون‌های بیمه ثبت شده است نیز بررسی کنید .

خط آخر

برخی از افراد دوست دارند تجارت رو در رو انجام دهند، در حالی که برخی دیگر سرعت و کارایی انجام معاملات را به طور کامل آنلاین یا تلفنی ترجیح می دهند.اگر تجربه قبلی را ترجیح می‌دهید، به فهرست‌های دایرکتوری محلی نگاه کنید تا ببینید چه بیمه‌گرانی در شهر شما نمایندگی دارند و سپس سایت‌هایی مانند و لیست را بررسی کنید تا نظرات آن نمایندگان را ببینید. اگر یک تجربه کاملا مجازی را ترجیح می دهید، هر یک از اپراتورهای اصلی باید بتواند به شما کمک کند.

بنابراین می توانید روی معیارهای دیگری مانند قیمت، پوشش و رضایت کلی مشتری تمرکز کنید.به منظور تعیین میزان پوشش مورد نیاز خود، فهرستی از تمام محتویات خانه خود و همچنین هزینه تقریبی تعویض هر مورد در صورت سرقت یا آسیب دیدن آن را تهیه کنید. شما همچنین محتویات خانه خود را به همراه خود خانه بیمه خواهید کرد. وقتی نوبت به تصمیم گیری در مورد سطح پوشش مسکن مورد نیازتان می رسد، باید بر اساس هزینه بازسازی خانه خود به جای هزینه ای که برای خرید آن پرداخت کرده اید، باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *