افزایش قیمت نتیجه ی رشد تقاضای خرید آپارتمان در چیتگر است

بحران خرید و پیش خرید مسکن به دلیل کمبود نقدینگی

سقوط مسکن در سال 2008 بار مالی عظیمی را بر خانوارهای ایالات متحده تحمیل کرد. با کاهش 30 درصدی قیمت مسکن در سراسر کشور، تقریباً از هر 4 مالک خانه، 1 نفر به زیر آب رفت و در نهایت منجر به 7 میلیون سلب حق اقامه دعوی شد. پس از ترکیدن حباب مسکن، ارزش املاک در ایالات متحده سقوط کرد و بحران وام مسکن را تشدید کرد. پیش خرید آپارتمان در منطقه 22 بین سال‌های 2007 و 2010، بحران وام مسکن فرعی ایالات متحده یک بحران مالی فراملی بود که به بحران مالی جهانی 2007-2008 منجر شد.

اگر بازار مسکن سقوط کند چه اتفاقی برای وام مسکن من می افتد؟

کاهش شدید ارزش مسکن در ایالات متحده به دنبال ترکیدن حباب مسکن، که منجر به معوقات وام مسکن، سلب مالکیت، و کاهش ارزش دارایی‌های مرتبط با مسکن شد، افزایش یافت. رکود بزرگ با کاهش سرمایه‌گذاری در خانه همراه بود که به دنبال آن کاهش در هزینه‌های مصرف‌کننده و متعاقباً سرمایه‌گذاری تجاری کاهش یافت. در مناطقی که ترکیبی از بدهی‌های خانوادگی بالا و کاهش قیمت ملک بالاتری داشتند، کاهش هزینه‌ها بارزتر بود.

حباب موجود در قیمت املاک و مستغلات

حباب مسکن که قبل از بحران ایجاد شد با اوراق بهادار با پشتوانه وام مسکن (MBS) و تعهدات بدهی وثیقه (CDOs) تامین مالی شد که در ابتدا نرخ های بهره بالاتر (یعنی بازدهی بیشتر) را نسبت به اوراق بهادار دولتی و همچنین رتبه بندی ریسک مطلوب از سوی آژانس های رتبه بندی ارائه کرد. چندین مؤسسه مالی بزرگ در سپتامبر 2008 سقوط کردند که منجر به وقفه بزرگ در تأمین اعتبار برای مشاغل و افراد و همچنین شروع یک رکود شدید جهانی شد.

هنگامی که ارزش املاک در ایالات متحده پس از اوج گیری در اواسط سال 2006 به شدت کاهش یافت، بازسازی وام های خود برای وام گیرندگان دشوارتر شد. معوقات وام مسکن سر به فلک کشید زیرا وام های مسکن با نرخ قابل تنظیم شروع به تنظیم مجدد با نرخ های بهره بالاتر کردند (که منجر به پرداخت های ماهانه بالاتر شد). اوراق بهادار با پشتوانه وام مسکن، به‌ویژه وام‌های مسکن فرعی، به طور گسترده در اختیار شرکت‌های مالی در سراسر جهان بود و اکثریت ارزش خود را از دست داد.

بحران خرید و پیش خرید مسکن به دلیل کمبود نقدینگی

تامین بودجه ی مورد نیاز جهت سرمایه گذاری و خرید و پیش خرید واحد مسکونی

سرمایه گذاران جهانی همچنین خرید بدهی های با پشتوانه وام مسکن و سایر دارایی های خود را با کاهش توانایی و تمایل سیستم مالی خصوصی برای حمایت از وام کاهش دادند. نگرانی در مورد سلامت بازارهای مالی و اعتباری ایالات متحده منجر به کاهش اعتبار در سطح جهانی و کند شدن توسعه اقتصادی در ایالات متحده و اروپا شد.

وام های پرخطر یا معوقات وام مسکن به همان اندازه وجود ندارد، اگرچه قیمت های بالای خانه بسیاری از مردم را مجبور به ترک بازار می کند. اما اگر رکود بزرگ با سقوط بازار مسکن در سال 2007-2008 آغاز شد، آیا بازار امروز نیز در وضعیتی مشابه قرار دارد؟ نه، این ساده ترین پاسخ است. امروز بازار مسکن در ایالات متحده وضعیت بسیار بهتری دارد. پیش خرید آپارتمان در چیتگر این تا حدی به دلیل قوانین سختگیرانه اعطای وام است که در نتیجه بحران مالی اجرا شد. با این دستورالعمل های جدید، وام گیرندگان امروزی در موقعیت بسیار بهتری قرار دارند .

تامین بودجه ی مورد نیاز جهت سرمایه گذاری و خرید و پیش خرید آپارتمان در چیتگر

در اینجا دلیل این است که چرا این کندی مسکن با سایرین تفاوت دارد

میانگین امتیاز اعتباری وام گیرندگان FICO برای 53.5 میلیون رهن خانه اول در ایالات متحده امروز رکورد 751 است. در سال 2010، دو سال پس از فروپاشی صنعت بانکداری، 699 بود. به طور قابل توجهی این در کیفیت اعتبار منعکس می شود زیرا وام دهندگان در مورد وام دادن بسیار دقیق تر شده اند. در نتیجه تقاضای ناشی از بیماری همه گیر، قیمت مسکن طی دو سال گذشته افزایش یافته است. اکنون صاحبان خانه دارای سطوح تاریخی ارزش سهام در خانه های خود هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *