توجه به امکانات منطقه 22 هنگام خرید آپارتمان در چیتگر

سرمایه گذاری در املاک تجاری

بهبود مستاجر، بهبود ملک اجاره‌ای، و ساخت و ساز راه‌های متفاوتی برای بیان یک چیز در تجارت املاک تجاری هستند. در حالی که کلمات ممکن است متفاوت باشند، اما معنی اینطور نیست. هر سه عبارت به این معنی است که کاری برای یک دفتر یا ساختمان انجام می شود تا آن را برای مستاجر جدید آماده کند.

بهبود مستاجر، بهبود مالکیت اجاره ای و ساخت و ساز

خوراکی های کلیدی

  • بهبود مستاجر، بهبود ملک اجاره‌ای، و ساخت سه راه برای توصیف یک مفهوم هستند – بهبود فضای تجاری اجاره‌ای.
  • بهبودهای مستاجر شامل رنگ آمیزی مجدد دیوارها، نصب فرش جدید و به روز رسانی وسایل روشنایی است.
  • بودجه برای بهبود مستاجر، که به عنوان کمک هزینه بهبود مستاجر شناخته می شود، در طول مذاکرات اجاره بین صاحبخانه و مستاجر تعیین می شود.

در یک نام چیست؟

اصطلاح “بهبود مستاجر” یا به اختصار “TI” اغلب توسط نمایندگان املاک تجاری و کارگزاران استفاده می شود. اما در حسابداری، معمولاً به عنوان “بهبود مالکیت اجاره” شناخته می شود، در حالی که در ساخت و ساز به آن “ساخت و ساز” می گویند. پیش خرید آپارتمان در منطقه 22 صرف نظر از اینکه شما آن را چه می نامید، این به بهبود فضای اجاره ای اشاره دارد.

بهبود مستاجر چیست؟

اصلاحات اجاره ای که به عنوان بهبود مستاجر یا ساخت و ساز شناخته می شود، تغییرات ساختاری است که در یک فضای اجاره ای برای مناسب ساختن آن برای مستاجر جدید انجام می شود.

نمونه هایی از این پیشرفت ها عبارتند از:

  • رنگ آمیزی مجدد
  • فرش نو
  • تنظیمات نورپردازی
  • به روز رسانی HVAC
  • ارتقاء لوله کشی
  • کار برق
  • بازسازی کامل
پیش خرید آپارتمان در منطقه 22 با دریافت وام کمک هزینه خرید مسکن و اقساط 4 سال

گاهی اوقات این بهبودها توسط پیمانکاری انجام می شود که مستاجر استخدام می کند، یا ممکن است صاحبخانه موافقت کند که بر کار به صورت کلید در دست نظارت کند. در موارد دیگر، هم مستأجر و هم صاحبخانه ممکن است مسئولیت ساخت و ساز را به اشتراک بگذارند.

کمک هزینه بهبود مستاجر چیست؟

به طور کلی، صاحبخانه این بهبودها را به عنوان بخشی از آنچه کمک هزینه بهبود مستاجر (TIA) نامیده می شود، پوشش می دهد. اگر بودجه برای بهبود بیشتر از کمک هزینه باشد، مستاجر معمولاً تفاوت را جبران می کند. کمک هزینه های بهبود مستاجر در طول مذاکرات اجاره انجام می شود. در طول مذاکرات، مستاجر ممکن است تصمیم بگیرد که سه ماه اجاره رایگان را در ازای کمک هزینه بیشتر مستاجر رها کند. این کمک هزینه معمولاً به شکل یک مقدار پول ثابت یا به ازای هر فوت مربع است.

توجه داشته باشید

هزینه های جابجایی و خرید مبلمان در کمک هزینه مستاجر لحاظ نمی شود. به عنوان مثال، اگر یک مالک ۲۵ دلار به ازای هر فوت مربع برای بهبود مستاجر در یک فضای اداری ۵۰۰۰ فوت مربعی ارائه دهد، آنگاه صاحبخانه ۱۵۰،۰۰۰ دلار از هزینه های ساخت را پوشش می دهد. در برخی شرایط، مستاجر باید پول ساخت را از قبل تامین کند، پیش خرید آپارتمان در چیتگر سپس از صاحبخانه درخواست بازپرداخت کند.

توافق خریدار و فروشنده بر سر معامله املاک

چه چیزی برای کمک هزینه بهبود مستاجر واجد شرایط است؟

به طور کلی، بهبودهایی که در مورد فضا اعمال می شود مشمول کمک هزینه هستند. چیزهایی که وارد فضا می شوند این کار را نمی کنند:

 واجد شرایط است        واجد شرایط نیست       فرش نو      مبلمان اداری نو

تعمیر HVAC کامپیوترهای جدید      تعویض درب و پنجره          سنگفرش پیاده رو

به روز رسانی روشنایی      تعمیر و نگهداری آسانسور  هزینه های مدیریت پروژه    

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *