نکاتی برای انتخاب بهترین مکان”پیش خرید آپارتمان در منطقه 22

رشد بازار املاک و مستغلات

اگر برای صرفه جویی در هزینه سعی کنید تعمیرات را خودتان انجام دهید، صرفه جویی نظری در هزینه های نیروی کار با تاخیر در عرضه ملک به بازار جبران می شود. اگر قبلاً یک پیمانکار ساختمان ماهر نیستید، این خطر وجود دارد که تعمیرات مطابق کد یا انتظارات خریداران بالقوه نباشد. سپس ممکن است همه چیز را در معامله از دست بدهید زیرا باید برای شخص دیگری پول بپردازید دوباره انجام دهد. تعمیر و برگردان ایده آل خاصیتی است که فقط به تعمیرات زیبایی نیاز دارد، اما این موارد واقعاً نادر هستند.

رشد بازار املاک و مستغلات

کسب درآمد از طریق تراست های سرمایه گذاری املاک و مستغلات صندوق سرمایه گذاری املاک و مستغلات یا به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به خرید و مدیریت ملک در املاک سرمایه گذاری کنید. پیش خرید آپارتمان در چیتگر ممکن است در وام مسکن، املاک یا ترکیبی از هر دو سرمایه گذاری شود. می توانید با خرید سرمایه گذاری شده در بازارهای خاص، دارایی های خود را در املاک و مستغلات متنوع کنید. از آنجایی که به صورت عمومی فهرست شده است، می توانید سهام را در بازار آزاد بخرید و بفروشید، پول خود را نقد کنید.

چشم انداز بلند مدت

به شما امکان می دهد سرمایه گذاری های خود را متنوع کنید. یکی از مزایای عدم همبستگی آنها با سایر انواع سهام است.این بدان معناست که ارزش به بازار املاک و مستغلات بستگی دارد نه بازار سهام به شکل های عمومی و غیر قابل معامله در دسترس هستند. به دلیل کارمزدهای بالای آنها، چالش انحلال آنها و خطر بی ارزش شدن آنها، نسبت به غیر قابل معامله توصیه می کنید های قابل معامله عمومی به اندازه سهام و اوراق قرضه نقدشونده هستند به دلیل پرداخت منظم سود سهام خود متمایز هستند.

چشم انداز بلند مدت

چیزی که کاهش سهم سهام دیگر ارائه می دهد. واضح است که این نیز راهی برای کسب درآمد در املاک و مستغلات و ثروتمند شدن نشان می دهد کسب درآمد از طریق املاک و مستغلات و صندوق های سرمایه گذاری مشترک می‌توانید صندوق‌های قابل معامله درو صندوق‌های سرمایه‌گذاری متقابل را خریداری کنید که به طور گسترده متنوع هستند یا برای یک بخش خاص هدف قرار می‌گیرند. و شما می توانید و صندوق های سرمایه گذاری مشترکی را خریداری کنید که خودشان در املاک سرمایه گذاری شده اند.

امتیاز کلیدی

به عنوان مثال، امکان خرید هایی وجود دارد که در سهام املاک و مستغلات سرمایه گذاری می کنند، کیان مهر پارس مانند سازندگان خانه های سهامی عام. برخی از نیز در سرمایه گذاری می کنند. صندوق های سرمایه گذاری مشترکی وجود دارند که در توسعه دهندگان املاک و مستغلات و شرکت های مدیریت املاک سرمایه گذاری می کنند . هر دو سرمایه گذاری توسط یک مدیر صندوق مدیریت می شود به صورت منفعلانه مدیریت می شوند و صندوق های متقابل به طور فعال مدیریت می شوند.

امتیاز کلیدی

نسبت به صندوق های سرمایه گذاری ارزان تر هستند و شما می توانید آنها را مانند سهام در هر زمانی در ساعات بازار معامله کنید. از مزایای سرمایه گذاری در و صندوق های سرمایه گذاری مشترک می توان به نقدینگی بالا و هزینه های پایین اشاره کرد. نقد کردن طرح خود را برای خرید املاک اجاره ای فراموش کنید، زیرا این استراتژی به شما امکان می دهد در املاک و مستغلات در حساب های بازنشستگی دارای مزیت مالیاتی سرمایه گذاری کنید. برای شروع سرمایه گذاری در این راه نیازی به پول زیادی ندارید.

خط آخر

برعکس، ممکن است سود سهام دریافت نکنید. تا زمانی که سهام قدردانی شده را بفروشید، ممکن است هیچ بازگشتی دریافت نکنید.استفاده از وام خصوصی برای کسب درآمد در املاک و مستغلات وام دهندگان پول سخت به کسانی که از استراتژی اصلاح و تلنگر استفاده می کنند، پول قرض می دهند. آنها ممکن است به کسانی که ملکی را برای نوسازی می‌خرند وام دهند و سپس اجاره دهند. سرمایه گذار ملک، در این مورد، پس از داشتن یک بانک دارایی جذاب که اکنون به عنوان در نظر گرفته می شود.

وام مسکن سنتی را تضمین می کند. عمل کردن به عنوان یک بانک برای خریداران ملک، نرخ بازدهی بالاتری نسبت به آنچه در صورت رها کردن پول در بانک مشاهده می کنید، به همراه دارد. شما باید بررسی لازم را انجام دهید زیرا اشتباهات ممکن است به این معنی باشد که شما حق در برابر ملک ندارید.برای کسانی که هنوز آماده سرمایه گذاری در یک پروژه واحد نیستند، سرمایه گذاری جمعی یک گزینه است. می‌توانید به کسی که می‌خواهد ملک اجاره‌ای بخرد یا پیش‌پرداخت خانه‌اش را تضمین کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *