ارائه مشاوره در راستای خرید و پیش خرید آپارتمان در چیتگر

عرضه و تقاضای املاک و مستغلات بسته به مکان متفاوت است

گرچه اینها گرایش های ملی هستند و بسته به جایی که خانه می خرید یا می فروشید ممکن است همه چیز بسیار متفاوت باشد. به عواملی که بر بازار محلی شما تأثیر می گذارد توجه کنید. کسب و کارهای محلی را تماشا کنید و اگر در بازاری تجارت می کنید که کارگران زیادی به آنجا یا از آنجا نقل مکان می کنند، به روند افزایش و کوچک سازی توجه داشته باشید.

تفاوت مناطق مختلف در خرید و فروش آپارتمان

عوامل مهم دیگر عبارتند از اثرات تغییرات آب و هوایی (افزایش سیل، خطر آتش سوزی و گرمای بیش از حد ممکن است صاحبان خانه را فراری دهد و قیمت ها به شدت کاهش یابد)، جمعیت سالخورده و خرید آپارتمان در چیتگر در یک منطقه تفریحی که شامل خانه های تعطیلات است تجارت می کنید، و روند سرمایه گذاری. روندهایی که بر درآمد اختیاری تأثیر می گذارند، تأثیر بیشتری بر این نوع بازار نسبت به سایرین دارند.

روندهای منطقه ای نیز وجود دارد. به عنوان مثال، طبق داده های NAR، قیمت خانه ها در غرب در مقایسه با قیمت خانه های جنوب از سال 2019 تا 2021 نسبتاً ثابت مانده است. برای دریافت ایده خوبی از عرضه و تقاضا در منطقه خود، از وب سایت انجمن محلی مشاوران املاک خود بازدید کنید—بیشتر سازمان های ایالتی آماری از عرضه ماه ها در بازار محلی ارائه می دهند.

قطعات زمین متناهی و غیر منقول هستند

زیربنای همه این تأثیرات، اصول اساسی عرضه و تقاضا است.  شما نمی توانید کمبود عرضه املاک و مستغلات را با تولید واحدهای بیشتر پر کنید. این یک عرضه محدود است، نه یک کالای تولیدی. ممکن است بتوانید واحدهای بیشتری را در یک فضای معین ایجاد کنید، مانند کاندوها یا خانه های شهری، اما خود زمین منحصر به فرد است و نمی توان آن را تکرار کرد تا یک منبع کوتاه را در خود جای دهد.

پتانسیل منطقه 22 و رشد سرمایه گذاری و خرید آپارتمان در چیتگر

به همین ترتیب، هنگامی که کمبود زمین برای خانه در یک منطقه خاص وجود دارد، شما نمی توانید به سادگی در زمین بیشتری برای کاهش کمبود جابجا شوید. املاک جایی است که می نشیند. این همیشه یک کالای محلی خواهد بود که تحت تأثیر شرایط محلی است.

چه زمانی تعادل در عرضه و تقاضا رخ می دهد؟

تعادل قیمتی است که عرضه و تقاضا در آن متعادل می‌شوند —هیچ مازاد و کمبودی وجود ندارد. خریداران مایلند دقیقاً به همان اندازه کالایی را خریداری کنند که فروشندگان مایل به فروش هستند. نقطه تعادل در پاسخ به تغییرات عرضه و تقاضا حرکت می کند. تقاضای بیشتر نسبت به عرضه باعث افزایش قیمت تعادلی و کاهش تقاضا باعث کاهش آن می شود.

اگرچه اقتصاددانان بر این باورند که بازارها در بلندمدت به سمت تعادل گرایش دارند، زندگی واقعی خارج از کتاب درسی اقتصاد نامرتب است و قیمت ها در مسیر تعادل به شدت بالا می روند.

آغاز پیش فروش آپارتمان در منطقه 22 با حداقل پرداختی

چرا تقاضا برای مسکن انعطاف پذیرتر از عرضه است؟

در حالی که تقاضا می تواند در پاسخ به شرایط مالی یا اجتماعی به اندازه یک کلاه تغییر کند، تعدیل عرضه در بازار مسکن بسیار زمان می برد. افزایش عرضه خانه برای فروش به معنای ساخت خانه یا پیش خرید آپارتمان در منطقه 22 ساختمان آپارتمانی است که طبق آمار دولتی، زمان زیادی طول می کشد – 7.2 ماه برای یک خانه یک خانواده، و بیش از یک سال برای یک ساختمان آپارتمان متوسط ​​در سال 2021. بر اساس تحقیقات اخیر، با وجود چنین بادهای مخالف، ساخت خانه در طول چند دهه گذشته میلیون ها واحد از تقاضا عقب افتاده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *