پیش خرید آپارتمان در چیتگر و قیمت گذاری بر روی آپارتمان

تخمین قیمت واحدهای آپارتمانی پروژه های چیتگر منطقه 22

که در برخی مناطق به هزینه مناطق دیگر متمرکز و تجمع کردند که باعث شد دولت ترکیه این تصمیم را صادر کند و قانون اقامت ملکی را برای کاهش فشار خارجی ها بر این مناطق و حفظ هویت ترکی اصلاح کند. همچنین از خرید ملک در مناطق نزدیک به مراکز و مناطق نظامی جلوگیری کرد و بنابراین سرمایه گذار در صورت انتخاب ملک پیش خرید آپارتمان در منطقه 22 در این مناطق نمی تواند اقامت ملکی دریافت کند.

فعالیت مشاوران املاک در بازار مسکن و قیمت گذاری بر روی آپارتمان

قیمت ملک از 75000 دلار آمریکا کمتر نباشد. زمانی که دولت ترکیه تصمیمی را صادر کرد که به مقامات مربوطه اجازه داد تا اقامت املاک و مستغلات را به خارجی ها اعطا کنند، این تصمیم شرط ارزش خاصی را برای ملک در نظر نمی گرفت، اما با افزایش تعداد سرمایه گذاران برای املاک و مستغلات در ترکیه، دولت ترکیه برای اصلاح قانون قبلی، از جمله تعیین حداقل محدودیت املاک که تحت آن اجازه اقامت ملکی مجاز است، فشار آورد.

دریافت سند مالکیت آپارتمان بعد از اتمام پروژه ساخت

اسناد مالکیت ملک: سرمایه گذار خارجی که دارای مدارک قانونی حمایت کننده از روند خرید ملک ترکیه باشد، اجازه دریافت اقامت ملکی را دارد. داشتن بیمه نامه برای ملک: املاکی که به سرمایه گذار حق اقامت ملکی پروژه ایران 2 را از طریق آن می دهد باید مشمول مجموعه ای از بیمه نامه ها باشد از جمله: یا به اصطلاح بیمه لرزه ای ساختمان

تخمین قیمت واحدهای آپارتمانی پروژه های چیتگر منطقه 22

داشتن بیمه درمانی سرمایه‌گذاری که مایل به اخذ اقامت ملکی است، باید بیمه درمانی خود و تمامی اعضای خانواده‌اش را در صورتی که حداقل دو سال در ترکیه بوده باشند، داشته باشد. داشتن درآمد ماهانه حداقل 500 دلار. مدارک مورد نیاز برای اخذ اقامت ملکی در ترکیه 2022: درخواست ویژه برای اقامت ملکی :برگه درخواست حاوی اطلاعات عمومی شخصی سرمایه گذاری است.

استعلام مجوز های اخذ شده شرکت سازنده آپارتمان از شهرداری

اظهارنامه خانواده در صورت داشتن فرزندان زیر 18 سال با مهر و تایید کنسولگری ترکیه گذرنامه سرمایه گذار گذرنامه باید دارای مدت اعتبار نه کمتر از 6 ماه ویزا با مهر ورود جدید برای سرمایه گذار سرمایه گذار باید دارای ویزا با مهر تاریخ جدید از اداره مهاجرت و گذرنامه ترکیه باشد. نحوه درخواست اقامت ملکی: فرآیند دریافت اقامت ملکی باید طبق مکانیسمی که توسط دولت ترکیه و مقامات مسئول اعطای آن ایجاد شده است.

یک سری مراحل متوالی را طی کند. مراحل را می توان به صورت زیر خلاصه کرد: تهیه کلیه مدارک مورد نیاز جهت اخذ اقامت رزرو نوبت برای سرمایه گذار جهت ارسال مدارک مورد نیاز و این کار از طریق وب سایت اداره کل مهاجرت ترکیه و یا تلفنی انجام می شود.

استعلام مجوز های اخذ شده شرکت سازنده آپارتمان از شهرداری

خط آخر

انتخاب یکی از شعبه های مهاجرت و گذرنامه اداره کل مهاجرت و گذرنامه – وزارت کشور ترکیه که دارای وقت قبلی است ارائه کلیه مدارک مورد نیاز و بررسی کلیه شرایط مندرج در دستورالعمل های مقامات ترکیه سرمایه گذار باید هزینه های مورد نیاز برای اخذ اقامت ملکی را بپردازد منتظر تایید کمک هزینه اقامت و بررسی مدارک ارسالی باشد ارسال اقامتگاه ملکی پس از صدور به آدرس دائمی که روی درخواست نوشته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *